De moment en la primera sessió han hagut de creure´s que eren dissenyadors als quals se´ls encarregava fer un projecte pel mur d´un pati d´escola. Els resultats:
Benvinguts i benvingudes al bloc de Visual i Plàstica de 1r d'ESO. Durant aquest curs (2019-2020) volem treballar l'entorn més proper dels i les alumnes des de l'art en general i el contemporani en particular. Entenem com entorn tot allò amb el que ens relacionem dia a dia: el nostre entorn físic ( el paisatge), el social, el familiar (els companys i companyes de classe), l´urbà, l´històric (memòria històrica) i el mediambiental. Entreu i disfruteu!!.
dimecres, 8 de gener del 2020
ENTORN FAMILIAR. Els amics i les amigues.
Aquest any 2020 l´iniciem encetant la U.D.3. Aquesta vegada tractarem l´entorn familiar dels alumnes, concretament els amics i les amigues. En aquest tema se´ls proposarà un repte!!... Quin?. L´explicarem més endavant.
De moment en la primera sessió han hagut de creure´s que eren dissenyadors als quals se´ls encarregava fer un projecte pel mur d´un pati d´escola. Els resultats:
De moment en la primera sessió han hagut de creure´s que eren dissenyadors als quals se´ls encarregava fer un projecte pel mur d´un pati d´escola. Els resultats:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
ENTORN SOCIAL. La Marató.
Aquesta unitat didàctica treballarem l´entorn social dels alumnes, en concret, allò que els hi afecta de més a prop: com cada any, per aques...
-
Comencem explorant el nostre entorn físic, en concret el pati de l´Institut, per observar , experimentar i començar a familiaritzar-nos amb ...
-
Encetem una nova unitat didàctica i per tant una nova exploració del nostre entorn, en aquest cas, l´urbà i en particular, una introspec...
-
Comencem a treballar el nostre projecte, fent un anàlisi de la pintura de l´antic Egipte, de l´imperi Romà i de l´actualitat, des del punt d...
En aquesta activitat em va sorprendre que no es va entendre gaire bé l'activitat i pocs van fer el dibuix correcte en el paper.
ResponEliminaJo per exemple ho vaig fer en una fulla per davant i per darrere.
Al principi va ser dificil però després ho vaig fer millor i ho vaig aconseguir fer.
ResponEliminaVam fer dibuixos d'animals i me van dir que ho havia calcat quan no era veritat.
ResponEliminaAquesta activitat va ser una de les mes complicades per mi, ja que no soc molt bona dibuixant, tot i que finalment ho vaig aconseguir.
ResponEliminaAquesta activitat desde el meu punt de vista va ser una de les més dificils, ja que jo no sóc molt bona dibuixat, però finalment amb una mica de dedicació i esforç la vaig aconseguir fer.
ResponEliminaAquesta activitat em va agradar pero va ser molt complicada perquè a mi no s'hem dona be dibuixar
ResponEliminaAquesta activitat va ser divertida, perquè havíem de fer un dibuix on hi hagués diferents animals, i el repte era fer aquest dibuix per un mural d'una escola, així que al dibuix i hauria d'haver detalls que per un mural d'infantil. Un dies després quan ja havíem acabat el dibuix ens vam trobar amb un inconvenient i és que havíem fet el dibuix amb unes dimensions massa grans, per el mural del pati.
ResponEliminaAquesta activitat em a semblar una mica difícil perquè com que teniem que fer que cada animal estigui en una distancia diferent hem va semblar difícil però va ser divertida.
ResponEliminaAquesta unitat la part de dibuixar els animals no em va agradar molt. Escanvi la de dibuixar als amics i amigues em va agradar molt.
ResponEliminaVam haver de dibuixar un mural amb diferents requisits una vegada aviam acabat vam mirar si els complien.
ResponEliminaVa ser molt divertit dibuixar els animals i crear un mural i després veure els resultat.
ResponEliminaAquesta unitat va ser la que menys em va agradar pero em va agradar dibuixar els animals.
ResponElimina