dissabte, 7 de desembre del 2019

Els cartells de la Marató.

Finalment, després de cinc dies de feina, el resultat ha estat el següent:

 1r A: Sohaib, Tània, Eric, Alejandro, Lucía, Adam, Adriana, Eric, Judit, Eliane i l´Alejandro.
1r B: Bryan, Idriss, Paula, Joan, Daniel, Estela, Ian, Soufiane, Itziar i Noa.

1r B: Ainara P, Ainara C, María, Mohamed, Sophia, Paua, Aitana, Gabriel, Sebas, Izan i Diego.

1r C: Pau, Ainoa, Aitana, Alba, Camila, Mariona, Desireé i Oscar.

1r C: Salem, Adam, Mohamed, Tomàs, Jaime, Yousra, Paula i Lucía.

1r D: Iker G, Iker B, Alba C, Alba L, Ivet, Maysaa, Arnau, Aitana i Xavi


1r D: Mario, María José, Yali, Ahmed, Edgar, Adam, Maravilla, Judit, Asma, Yali, Chaimaa, Marta i Sekuba.

1r E: Liangyang, Ossama, Paula, Blanca, Zaira, Mario, Ruth, Adam, Mar i Malak.

1r E: Nerea, Samara,Saray, Lucía, Gerard, Julen, Alex, Yosselin, Gerard i Sebas.

17 comentaris:

  1. En els cartells de la Marató el que més em va agradar va ser treballar en grup i el concurs.

    ResponElimina
  2. Aquest cartells tenen molta feina però també un bon resultat

    ResponElimina
  3. Ens a costat molt esforç pero no ens en escollit

    ResponElimina
  4. Va ser una mica difícil, però ens va agradar com va quedar.

    ResponElimina
  5. Va costar que en el grup treballéssim tots però al final va valdre la pena.

    ResponElimina
  6. Aquesta unitat didàctica va ser molt bonica perquè era dedicat a la Marató. Vam haver de fer en grup un dibuix i plasmar-ho en una fulla molt més gran.

    ResponElimina
  7. El que mes em va agradar del treball de la marató va ser el fet d'aprendre a treballar en grup.

    ResponElimina
  8. Aquesta activitat m'ha semblat una forma molt entretinguda d'aprendre en grup, per altra banda penso que és una activitat molt bonica ja que va dedicada a la Marató. Vam haber de fer un bonic cartell, però abans d'això vam haber de seguir diferents pautes (fer el dibuix individualment que voliem que sortís al nostre cartell, seguidament triar la millor idea i per últim fer el divertit cartell). El meu contingut final penso que no ha estat gens malament i he gaudit molt fent-la.

    ResponElimina
  9. Em va agradar molt fer-lo sobretot perquè vam treballar en grup

    ResponElimina
  10. Aquesta activitat em va agradar molt, ja que era una activitat molt original i creativa, que tenia una finalitat molt bonica, i era participar en un concurs on es recaptaven diners per ajudar a les persones amb malalties minoritàries. Va ser tot un repte pensar com podíem expressar les malalties minoritàries en un dibuix, i la veritat és que van quedar molt bonics. Fent aquests dibuixos vam treballar diferents coses com: el dibuix,la proporcionalitat, la cooperació en grup...

    ResponElimina
  11. El que més m'ha agradat d'aquesta activitat va ser treballar en grup i pintar el mural.

    ResponElimina
  12. Aquest Projecte em va agrada moltíssim per la causa que era. Van quedar tots molt be vam treballar molt en equip.

    ResponElimina
  13. Aquest projecte m'ha agradat molt sobretot pel treball en grup

    ResponElimina
  14. La ideal del treball va ser molt bona, però amb el meu grup vam acabar el cartell tard i vam tenir alguns problemes...

    ResponElimina
  15. A sigut molt divertit treballar en grup i fer aquest projecte per una bona causa.

    ResponElimina
  16. Aquesta activitat ha sigut la que mes m'agradat perque m'agrada molt teballar en grup i mes a mes era per una bona causa

    ResponElimina
  17. Aquesta activitat no em va agradar tant perquè en el meu grup hi havia massa discusións i al final no vam tenir un bon resultat desde la meva persepectiva.

    ResponElimina

ENTORN SOCIAL. La Marató.

Aquesta unitat didàctica treballarem l´entorn social dels alumnes, en concret, allò que els hi afecta de més a prop: com cada any, per aques...