dimarts, 26 de novembre del 2019

ENTORN SOCIAL. La Marató.

Aquesta unitat didàctica treballarem l´entorn social dels alumnes, en concret, allò que els hi afecta de més a prop: com cada any, per aquesta època, TV3 prepara pel 15 de desembre el programa La Marató, enguany dedicada a les malalties minoritàries. Volem que els alumnes s´impliquin amb allò que pot afectar a qualsevol de nosaltres.

Participarem en el concurs "Pinta La Marató" per la qual cosa haurem de treballar sobre un format d´1 metre per 2, fer un projecte, debatre i triar una proposta , experimentar amb les témperes, composar, retallar... i a més  aprofitarem per conèixer què són les metàfores visuals i els missatges que transmeten els cartells publicitaris.


Els nostres projectes:







La nostra feina a classe:








11 comentaris:

  1. Em va agradar molt que vam participar en el concurs "Pinta La Marató" per la qual cosa vam treballar en grup com a classe.

    ResponElimina
  2. Em va agradar moltels grups i també l'activitat

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt fer un raïm molt bo.

    ResponElimina
  4. Va ser una experiència molt divertida, però a la vegada va ser molt dur i complicat, tot i que ho vam aconseguir.

    ResponElimina
  5. Aquesta activitat va ser molt original i entretinguda. Penso que és una experiència que tots hem de viure, ja que es molt bonica perquè treballes en grup, a l'hora es molt complicada ja que costa molt repartir les tasques, posar-nos d'acord amb tots els membres del grup...

    ResponElimina
  6. Va ser molt divertit y vam aprendre a treballar en grup

    ResponElimina
  7. Els dies de la construcció del cartells van ser un dies on ens ho vam passar molt bé dibuixant i pintant en grup. La veritat és que l'evolució dels cartells va ser sorprenent, ja que després d'unes setmanes teníem un cartells molt originals i bonics que havíem fet entre tots. Em va agradar fer aquest treball, perquè vam aprendre a discutir i repartir les idees en grup i els resultats van ser al·lucinants.

    ResponElimina
  8. El que més em va agradar d'aquesta activitat es que ho vam passar el grup i jo molt bé i ens vam divertir moltíssim. Va merèixer l'esforç de tots.

    ResponElimina
  9. Aquesta activitat va ser la meva preferida. Ens va costar una mica pero al final vam aconseguir fer el nostre cartell. Una molt bona experiència.

    ResponElimina
  10. Va ser una activitat molt divertida, primer inventar sol i després amb un grup. Em va agradar molt i va quedar molt bé el nostre cartell.

    ResponElimina
  11. Aquesta activitat era molt divertida i em va agradar mlt

    ResponElimina

ENTORN SOCIAL. La Marató.

Aquesta unitat didàctica treballarem l´entorn social dels alumnes, en concret, allò que els hi afecta de més a prop: com cada any, per aques...